Najłatwiejszym sposobem jest wyszukanie odpowiedniej trasy wyjazdu bezpośrednio na naszej stronie. Wybierz swoją trasę i z prawej strony będzie podlinkowany adres przystanku , gdzie klikając w niego otworzy się mapa z zaznaczonym miejscem.
Przejazd można kupić korzystając ze strony internetowej. Twój bilet zostanie przekierowany na stronę Payu, aby zapłacić za przejazd a potwierdzenie transakcji zakupu otrzymasz w wiadomości e-mail (należy sprawdzić również folder „Spam”). Za przejazd można również zapłacić osobiście w biurze w Pile przy ul. Rodła 23 .
Zakup przejazdu jest możliwy tylko wtedy, kiedy jest na stronie.
Przyczyną problemów z zakupem jest najczęściej używana przeglądarka internetowa. Możesz rozwiązać ten problem w następujący sposób:
Nie otrzymałeś wiadomości e-mail potwierdzającej zakup? W pierwszej kolejności sprawdź, czy wiadomość nie trafiła do folderu „Spam”. Jeśli to nie rozwiąże problemu, skontaktuj się z nami pod numerem +48 692 413 334 w godzinach 7.00- 15.00. Chętnie pomożemy Ci w rozwiązaniu problemu.
W biurze firmy MBM w Pile, przy ul. Rodła 23.
Niestety nie ma takiej możliwości.
Zgodnie z ptk3.3.3. warunków przewozu nie można odstąpić od zakupu przejazdu.
W przypadku anulowania bądź opóźnienia odjazdu nasza firma, tak szybko jak jest to możliwe, i najpóźniej 30 min po planowanym odjeździe informuje pasażerów o sytuacji, a także o przewidywanym czasie odjazdu, kiedy tylko taka informacja jest dostępna. Firma zapewni wszystkim pasażerom informacje o anulowaniu drogą elektroniczną a o opóźnieniach przez SMS. Aby otrzymać te informacje, konieczne jest podanie wymaganych danych kontaktowych.
W pierwszej kolejności należy sprawdzić, czy potwierdzenie e-mail nie trafiło do folderu SPAM.
Potwierdzenie nie trafiło do folderu SPAM?
Jeśli w dalszym ciągu nie udało się rozwiązać problemu, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu +48 692 413 334
w godzinach 7.00-15.00
Można te dane zmienić poprzez kontakt telefoniczny bądź osobiście w biurze firmy.
Tak można to zrobić tylko podczas zakupu biletu.
Bezpieczeństwo naszych małych pasażerów jest dla nas szczególnie ważne. W związku z tym należy pamiętać o następujących szczegółach:
Stosujemy zniżki dla naszych pasażerów w konfiguracji 2+2 w wysokości 10%.
Zniżki są tylko w przypadku zakupu przejazdu grupowego w konfiguracji 2+2.
Wszyscy pasażerowie poruszający się na wózkach inwalidzkich proszeni są w pierwszej kolejności o zgłoszenie się do biura celem omówienia przejazdu. Każdej osobie niepełnosprawnej lub osobie, której sprawność ruchowa jest ograniczona należy się pomoc, która leży w zakresie odpowiedzialności przewoźnika zgodnie z załącznikiem I a i b Rozporządzenia (UE) 181/2011.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami osoba towarzysząca, która udowodni konieczność opieki stałej odpowiednim dokumentem, podróżuje bezpłatnie. Pies przewodnik osoby niepełnosprawnej bądź niewidomej również podróżuje bezpłatnie.
Nasze autobusy nie są przystosowane do przewozu wózków w przedziale pasażerskim.
Tak można rezerwować również wolne sąsiednie miejsce. Za sąsiednie miejsce zapłacisz tyle samo, co za dodatkowy bilet. Na bilecie oraz rachunku widoczna będzie rezerwacja obu miejsc.
Tak, aby wsiąść do autobusu musisz okazać potwierdzenie zakupu przejazdu - wydrukowane lub w formie
elektronicznej.
Potwierdzenie zakupu przejazdu otrzymasz w wiadomości e-mail po zakończeniu całego procesu (należy
sprawdzić również folder „Spam”
W podróż możesz zabrać bezpłatnie jedną sztukę bagażu podręcznego oraz jedną sztukę bagażu przewożonego w luku.
Aby uniknąć nieporozumień, bagaż należy oznaczyć imieniem i nazwiskiem oraz adresem.
Bagaż podręczny: maksymalne wymiary bagażu podręcznego to 42 x 30 x 18 cm, a jego maks. waga to 7 kg. Wszystkie
cenne przedmioty należy przechowywać w bagażu podręcznym. Bagaż podręczny należy umieścić w autobusie tak, aby
nie blokować dróg ewakuacyjnych (np. na półkach bagażowych).
Bagaż przewożony w luku : maksymalne wymiary bagażu przewożonego w luku to 80 x 50 x 30 cm, a jego maks. waga to
30 kg. Niewielkie odchylenia są dopuszczalne pod warunkiem, że całkowity wymiar bagażu, czyli wysokość, szerokość i
długość, nie przekracza 160 cm. Duży plecak trekkingowy (górski) traktujemy jak bagaż przewożony w luku.
Zgodnie z warunkami przewozu można w luku bagażowym przewozić rower, który musi odpowiadać wymiarom standardowym bez nadbudowy o wadze nie większej niż 20kg oraz hulajnogę elektryczną.
Przewóz i transport psów i innych zwierząt w autobusach jest zasadniczo wykluczony. Wyjątkiem jest pies przewodnik osoby niepełnosprawnej.
Niestety nie. Każdy pasażer powinien przybyć na miejsce odjazdu co najmniej 15 minut przed odjazdem.
Nasze autobusy są wyposażone w klimatyzację, toaletę pokładową, lampki do czytania, wygodne siedzenia oraz gniazdka elektryczne. Podczas dłuższego postoju mamy w ofercie kawę.
Podczas podróży jest zaplanowany jeden dłuższy przystanek. Będzie on trwał około 15 min i jest zaplanowany na stacji SHELL w Szczecinku.
Pasażerowie autobusów - podobnie jak samochodów osobowych - są zobowiązani w trakcie jazdy zapiąć pasy
bezpieczeństwa. Każde miejsce wyposażone jest w pas bezpieczeństwa, który należy zapiąć podczas jazdy.
Bagaże podróżne, dodatkowe oraz specjalne transportowane są w luku bagażowym. Twój kierowca zwróci uwagę na
równomierne rozłożenie ładunku. Bagaż podręczny należy bezpiecznie umieścić w schowku nad Twoim siedzeniem.
Twoje bezpieczeństwo jest dla nas najwyższym priorytetem. Wszystkie pojazdy i urządzenia elektroniczne mają
certyfikaty bezpieczeństwa i są poddawane regularnym przeglądom. Kierowcy mają uprawnienia do przewozu osób oraz
są regularnie szkoleni. Muszą bez wyjątku i dokładnie przestrzegać ustawowych czasów prowadzenia pojazdu i
odpoczynku. Dlatego na dłuższych odcinkach na pokładzie może być dwóch kierowców lub zaplanowane zostają
odpowiednie przerwy na odpoczynek. W takich przypadkach prosimy o wyrozumiałość.
Chcemy, aby pasażerowie czuli się komfortowo podczas podróży. W naszych autobusach można więc jeść i pić. Mając na względzie komfort pozostałych pasażerów, mamy jednak parę wskazówek:
Jeśli zapomnisz czegoś z autobusu lub coś zagubisz zwróć się do naszego Biura Obsługi Klienta: +48 962 413 334 w godzinach 7.00 –15.00.