Najczęściej zadawane pytania

Przed podróżą
Jak znajdę miejsce odjazdu autobusu?

Najłatwiejszym sposobem jest wyszukanie odpowiedniej trasy wyjazdu bezpośrednio na naszej stronie. Wybierz swoją trasę i z prawej strony będzie podlinkowany adres przystanku , gdzie klikając w niego otworzy się mapa z zaznaczonym miejscem.

Jak zapłacić za przejazd?

Przejazd można kupić korzystając ze strony internetowej. Twój bilet zostanie przekierowany na stronę Payu, aby zapłacić za przejazd a potwierdzenie transakcji zakupu otrzymasz w wiadomości e-mail (należy sprawdzić również folder „Spam”). Za przejazd można również zapłacić osobiście w biurze w Pile przy ul. Rodła 23 .

Do kiedy najpóźniej można wykupić przejazd?

Zakup przejazdu jest możliwy tylko wtedy, kiedy jest na stronie.

Mam problem z kupnem przejazdu online – co mogę zrobić?

Przyczyną problemów z zakupem jest najczęściej używana przeglądarka internetowa. Możesz rozwiązać ten problem w następujący sposób:

  • Skorzystaj z innej przeglądarki.
  • Wyczyść pamięć podręczną i wykasuj ciasteczka. Spróbuj dokonać zakupu po ponownym uruchomieniu przeglądarki.

Nie otrzymałeś wiadomości e-mail potwierdzającej zakup? W pierwszej kolejności sprawdź, czy wiadomość nie trafiła do folderu „Spam”. Jeśli to nie rozwiąże problemu, skontaktuj się z nami pod numerem +48 692 413 334 w godzinach 7.00- 15.00. Chętnie pomożemy Ci w rozwiązaniu problemu.

W jakich punktach sprzedaży stacjonarnej mogę zapłacić za przejazd?

W biurze firmy MBM w Pile, przy ul. Rodła 23.

Czy mogę samodzielnie zmienić lub anulować zakup ?

Niestety nie ma takiej możliwości.

Czy można zrezygnować z wyjazdu z przyczyn losowych?

Zgodnie z ptk3.3.3. warunków przewozu nie można odstąpić od zakupu przejazdu.

Jakie jest prawdopodobieństwo, że wyjazd się opóźni lub się nie odbędzie i co wtedy z zakupionym przejazdem?

W przypadku anulowania bądź opóźnienia odjazdu nasza firma, tak szybko jak jest to możliwe, i najpóźniej 30 min po planowanym odjeździe informuje pasażerów o sytuacji, a także o przewidywanym czasie odjazdu, kiedy tylko taka informacja jest dostępna. Firma zapewni wszystkim pasażerom informacje o anulowaniu drogą elektroniczną a o opóźnieniach przez SMS. Aby otrzymać te informacje, konieczne jest podanie wymaganych danych kontaktowych.

Nie mam potwierdzenia rezerwacji - co robić?

W pierwszej kolejności należy sprawdzić, czy potwierdzenie e-mail nie trafiło do folderu SPAM.
Potwierdzenie nie trafiło do folderu SPAM?
Jeśli w dalszym ciągu nie udało się rozwiązać problemu, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu +48 692 413 334 w godzinach 7.00-15.00

Czy mogę zmienić nazwisko osoby, na którą został zarezerwowany bilet?

Można te dane zmienić poprzez kontakt telefoniczny bądź osobiście w biurze firmy.

Czy mogę zarezerwować konkretne miejsce?

Tak można to zrobić tylko podczas zakupu biletu.

Podróż z dzieckiem lub dziecko podróżujące bez opiekuna – na co zwrócić uwagę?

Bezpieczeństwo naszych małych pasażerów jest dla nas szczególnie ważne. W związku z tym należy pamiętać o następujących szczegółach:

  • 0–3 lat: pamiętaj o zabraniu dziecięcego fotelika mocowanego za pomocą dwupunktowego pasa.
  • do lat 14: dziecko może podróżować wyłącznie w towarzystwie osoby pełnoletniej. Proszę zrozumieć, że nasi kierowcy nie mogą pilnować dzieci.
Czy mogę otrzymać zniżkę na przejazd?

Stosujemy zniżki dla naszych pasażerów w konfiguracji 2+2 w wysokości 10%.

Czy honorujecie zniżki dla seniorów i emerytów?

Zniżki są tylko w przypadku zakupu przejazdu grupowego w konfiguracji 2+2.

Podróż osoby niepełnosprawnej – co muszę mieć na uwadze?

Wszyscy pasażerowie poruszający się na wózkach inwalidzkich proszeni są w pierwszej kolejności o zgłoszenie się do biura celem omówienia przejazdu. Każdej osobie niepełnosprawnej lub osobie, której sprawność ruchowa jest ograniczona należy się pomoc, która leży w zakresie odpowiedzialności przewoźnika zgodnie z załącznikiem I a i b Rozporządzenia (UE) 181/2011.

Ile kosztuje przejazd osoby asystującej lub psa przewodnika?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami osoba towarzysząca, która udowodni konieczność opieki stałej odpowiednim dokumentem, podróżuje bezpłatnie. Pies przewodnik osoby niepełnosprawnej bądź niewidomej również podróżuje bezpłatnie.

Jakie wymagania musi spełnić mój wózek inwalidzki, aby można było przewieźć go w kabinie pasażerskiej?

Nasze autobusy nie są przystosowane do przewozu wózków w przedziale pasażerskim.

Potrzebuję więcej miejsca. Czy mogę zarezerwować sąsiednie siedzenie?

Tak można rezerwować również wolne sąsiednie miejsce. Za sąsiednie miejsce zapłacisz tyle samo, co za dodatkowy bilet. Na bilecie oraz rachunku widoczna będzie rezerwacja obu miejsc.

W autobusie
Czy muszę mieć bilet, żeby wsiąść do autobusu?

Tak, aby wsiąść do autobusu musisz okazać potwierdzenie zakupu przejazdu - wydrukowane lub w formie elektronicznej.
Potwierdzenie zakupu przejazdu otrzymasz w wiadomości e-mail po zakończeniu całego procesu (należy sprawdzić również folder „Spam”

Ile bagażu mogę zabrać ze sobą?

W podróż możesz zabrać bezpłatnie jedną sztukę bagażu podręcznego oraz jedną sztukę bagażu przewożonego w luku. Aby uniknąć nieporozumień, bagaż należy oznaczyć imieniem i nazwiskiem oraz adresem.

Bagaż podręczny: maksymalne wymiary bagażu podręcznego to 42 x 30 x 18 cm, a jego maks. waga to 7 kg. Wszystkie cenne przedmioty należy przechowywać w bagażu podręcznym. Bagaż podręczny należy umieścić w autobusie tak, aby nie blokować dróg ewakuacyjnych (np. na półkach bagażowych).

Bagaż przewożony w luku : maksymalne wymiary bagażu przewożonego w luku to 80 x 50 x 30 cm, a jego maks. waga to 30 kg. Niewielkie odchylenia są dopuszczalne pod warunkiem, że całkowity wymiar bagażu, czyli wysokość, szerokość i długość, nie przekracza 160 cm. Duży plecak trekkingowy (górski) traktujemy jak bagaż przewożony w luku.

Czy mogę zabrać ze sobą rower lub hulajnogę elektryczną?

Zgodnie z warunkami przewozu można w luku bagażowym przewozić rower, który musi odpowiadać wymiarom standardowym bez nadbudowy o wadze nie większej niż 20kg oraz hulajnogę elektryczną.

Czy mogę zabrać ze sobą zwierzę?

Przewóz i transport psów i innych zwierząt w autobusach jest zasadniczo wykluczony. Wyjątkiem jest pies przewodnik osoby niepełnosprawnej.

Trochę się spóźnię. Czy autobus na mnie poczeka?

Niestety nie. Każdy pasażer powinien przybyć na miejsce odjazdu co najmniej 15 minut przed odjazdem.

Jak wyposażone są autobusy? Czy są toalety, napoje, gniazdka elektryczne, Internet?

Nasze autobusy są wyposażone w klimatyzację, toaletę pokładową, lampki do czytania, wygodne siedzenia oraz gniazdka elektryczne. Podczas dłuższego postoju mamy w ofercie kawę.

Czy są przerwy dla palaczy? Czy autobus zatrzymuje się na trasie pomiędzy przystankami?

Podczas podróży jest zaplanowany jeden dłuższy przystanek. Będzie on trwał około 15 min i jest zaplanowany na stacji SHELL w Szczecinku.

Co z bezpieczeństwem w autobusie?

Pasażerowie autobusów - podobnie jak samochodów osobowych - są zobowiązani w trakcie jazdy zapiąć pasy bezpieczeństwa. Każde miejsce wyposażone jest w pas bezpieczeństwa, który należy zapiąć podczas jazdy.

Bagaże podróżne, dodatkowe oraz specjalne transportowane są w luku bagażowym. Twój kierowca zwróci uwagę na równomierne rozłożenie ładunku. Bagaż podręczny należy bezpiecznie umieścić w schowku nad Twoim siedzeniem.

Twoje bezpieczeństwo jest dla nas najwyższym priorytetem. Wszystkie pojazdy i urządzenia elektroniczne mają certyfikaty bezpieczeństwa i są poddawane regularnym przeglądom. Kierowcy mają uprawnienia do przewozu osób oraz są regularnie szkoleni. Muszą bez wyjątku i dokładnie przestrzegać ustawowych czasów prowadzenia pojazdu i odpoczynku. Dlatego na dłuższych odcinkach na pokładzie może być dwóch kierowców lub zaplanowane zostają odpowiednie przerwy na odpoczynek. W takich przypadkach prosimy o wyrozumiałość.

Czy mogę pić i jeść w autobusie?

Chcemy, aby pasażerowie czuli się komfortowo podczas podróży. W naszych autobusach można więc jeść i pić. Mając na względzie komfort pozostałych pasażerów, mamy jednak parę wskazówek:

  • Powstrzymaj się od spożywania posiłków o intensywnym zapachu.
  • Pozostaw swoje miejsce w takim stanie, w jakim chcesz je zastać: bez okruchów, resztek jedzenia oraz śmieci. W autobusie znajduje się pojemnik na odpady, do którego można wyrzucić śmieci.
  • Nadmierne spożycie alkoholu i wynikające z tego niewłaściwe postępowanie mogą doprowadzić do interwencji kierowcy, który uniemożliwi pasażerowi dalszą podróż.
Po podróży
Zostawiłem bagaż w autobusie. Co mam zrobić?

Jeśli zapomnisz czegoś z autobusu lub coś zagubisz zwróć się do naszego Biura Obsługi Klienta: +48 962 413 334 w godzinach 7.00 –15.00.

Jesteśmy firmą transportową z wieloletnim doświadczeniem. Oferujemy wynajem autobusów na wyjazdy krajowe jak i zagraniczne, wycieczki szkolne, grupy zorganizowane, transporty na lotnisko, imprezy okolicznościowe i przewozy pracownicze.
Skontaktuj się z nami
info@mbmtravel.pl 692 413 334
od 7 do 15
Copyrights ©2024 wyjazdynadmorze.pl